ଭୂତାଣୁ ଭୟ ଭୂତାଣୁ ଭୟ
ମୋ ଭବିଷ୍ୟତ ପାଇଁ ସହରୀ ଜଳବାୟୁ ଲୋଡ଼ା ପଚାରନ୍ତି କି ପାପା ଙ୍କୁ ସେ କେମିତି ବଡ଼ ହେଲେ ସେଇ ଗାଁ ପ ମୋ ଭବିଷ୍ୟତ ପାଇଁ ସହରୀ ଜଳବାୟୁ ଲୋଡ଼ା ପଚାରନ୍ତି କି ପାପା ଙ୍କୁ ସେ କେମିତି ବଡ଼ ହେଲେ...
ସଂସ୍କାରକରୁ ନେତା ହୋଇ ପୁଣି ତାକୁ ନେଇ , ରାଜନୀତି କରନ୍ତି କେତେ ନୂଆ ପ୍ରତିଶୃତି ଦେଇ ସଂସ୍କାରକରୁ ନେତା ହୋଇ ପୁଣି ତାକୁ ନେଇ , ରାଜନୀତି କରନ୍ତି କେତେ ନୂଆ ପ୍ରତିଶୃତି ଦେଇ
ଆମ ବାଡ଼ି ବଗିଚାର ପତ୍ର ଫୁଲ ଡାଳରୁ ତିଆରି କରିବା ପ୍ରାକୃତିକ ରଙ୍ଗ ଦେହ ପାଇଁ, ମନ ପାଇଁ, ପରିବେଶ ପ ଆମ ବାଡ଼ି ବଗିଚାର ପତ୍ର ଫୁଲ ଡାଳରୁ ତିଆରି କରିବା ପ୍ରାକୃତିକ ରଙ୍ଗ ଦେହ ପାଇଁ, ମନ ପାଇ...
ନବ ପଲ୍ଲବୀତ ବୃକ୍ଷ ଶୋଭାରାଜି ହସନ୍ତି ମହାନନ୍ଦରେ ହାତକୁ ହଲାଇ ଡାକେ କୃଷ୍ଣ ଚୁଡା ପୁଣି ରାଧାଚୂଡା ନବ ପଲ୍ଲବୀତ ବୃକ୍ଷ ଶୋଭାରାଜି ହସନ୍ତି ମହାନନ୍ଦରେ ହାତକୁ ହଲାଇ ଡାକେ କୃଷ୍ଣ ଚୁଡା ପ...
ଆଉ ଥରେ ସେହି ଆତ୍ମା ସେହି ଶରୀର ଫେରାଇ ଦେଇକି ପାର ! ତମକୁ ହୁଏନା କଷ୍ଟ ଯଦି ଏମିତି ଅସମୟରେ ସବୁ ହ ଆଉ ଥରେ ସେହି ଆତ୍ମା ସେହି ଶରୀର ଫେରାଇ ଦେଇକି ପାର ! ତମକୁ ହୁଏନା କଷ୍ଟ ଯଦି ଏମିତି...